1. Haal het meeste uit je Zoho abonnement met MFORZ Premium Support
2. Professionele ondersteuning om je te helpen je doelen te bereiken
3. Toegewijd ondersteunend personeel
Bij MFORZ lossen we niet alleen je Zoho Implementatie uitdagingen op. Maar samen met het toegewijde supportteam van Zoho doen we alles om onze gebruikers te helpen om om samen je zakelijke doelen te bereiken. De supportmedewerkers van Zoho zijn bedreven in het herkennen van je implementatie uitdagingen, het snel oplossen en het begeleiden van deze oplossingen.
Denk vooruit
We weten dat elk bedrijf anders is, met unieke doelstellingen, use cases, prioriteiten en algemene eisen. Daarom biedt Zoho Premium Support als betaalde add-on bij je Zoho licentie. Met Premium Support kun je je Support behoeften aanpassen aan je eigen bedrijfsdoelstellingen en ervoor zorgen dat je het maximale uit je Zoho abonnement haalt.
Alleen de beste mensen
Met MFORZ Premium Support heb je toegang tot de meest ervaren Zoho professionals in het veld. Zij helpen je bij het onder de knie brengen van het product en kunnen begeleiden een succesvolle implementatie. De Zoho experts zijn getraind om de best mogelijke service te bieden, zodat je er zeker van kunt zijn dat je productproblemen snel en effectief worden opgelost.
VOORDELEN
1. Bespaar tijd met begeleide inwerksessies:
Krijg in een fractie van de tijd inzicht in alle functies met onze begeleide inwerksessies die persoonlijke begeleiding bieden bij het eenvoudig instellen van Zoho producten voor jouw zakelijke behoeften – bespaar je tijd zodat je je kunt richten op wat het belangrijkst is – het laten groeien van je bedrijf!
2. 24/5 klantenservice:
Krijg gemoedsrust in de wetenschap dat het niet uitmaakt hoe laat het is; ons ervaren klantenserviceteam staat 24/5 klaar om eventuele problemen of vragen die voortkomen uit het gebruik van Zoho producten aan te pakken – zodat gebruikers te allen tijde minimale hinder ondervinden!
3 Beschikbaarheid van ondersteuning via meerdere kanalen:
Met meerdere contactmethoden die verschillende communicatieniveaus en meer gemak bieden; klanten hebben toegang tot snelle en efficiƫnte antwoorden wanneer ze die nodig hebben via e-mail, gratis telefoontjes of chat, wat betekent dat je niet eeuwig hoeft te wachten op iemand die je nodig hebt!
4. Problemen snel oplossen met hulp op afstand via schermdeling:
Niet meer proberen verbale beschrijvingen van technische problemen via de telefoon te ontcijferen – profiteer gewoon van toegang op afstand via diensten voor schermdeling, zodat je snel weer aan de slag kunt!
5. Toegang tot bronnen en op de hoogte blijven:
Maak je nooit meer zorgen dat je iets belangrijks mist; blijf op de hoogte van onderwerpen als installatie- en aanpassingsprocedures en best practices bij het gebruik van Zoho-producten door toegang te krijgen tot developer manuals, blogberichten, video’s en webinars wanneer je ze maar nodig hebt!
Neem snel contact op om ook op jou licenties premium support af te sluiten.
Zoho One Premium Support | Included |
Services | |
Email Support | support@eu.zohoone.com |
Chat Support | 24 hours(Monday – Friday) |
Phone Support | 24 hours(Monday – Friday) |
Remote Assistance (Screen Sharing) | Yes |
Maximum Response Time | 3 hours |
Product Onboarding | Yes |
Configuration Assistance | Yes |
Technical Account Manager | – |
Knowledge Base | Yes |
Community Forums | Yes |
Customer Portal | Yes |
Minimum Requirements | |
Minimum Number of Users | 1 |
Subscription Period | Monthly or Annual |