Ik kan je adviseren over ZOHO, het maakt niet uit in welke fase je je bevindt. Ik ben er voor de starter, maar ook voor de meer ervaren ZOHO gebruiker. Als ervaringsdeskundige en enthousiast ZOHO gebruiker kan ik aangeven welke valkuilen er zijn en welke quickwins je kunt maken. Ik deel deze kennis graag met je.
Voorbeelden van advies:
Vooraf:
- Wat kun kun je allemaal vastleggen in ZOHO CRM
- Welke producten van ZOHO heb ik daar voor nodig.
- Met welke investeringen moet ik rekening houden.
- Hoe kan ik support het beste inrichten?
- Het opzetten en instellen van rapportages.
Efficiënter inrichten van Zoho.
Hoe kan het beste de salesflow kan worden ingericht, van lead tot aan factuur.
Het aanmaken van profielen.
Een Storemanager kan hierdoor een ander scherm met informatie aangeboden krijgen dan de Supervisor logistiek.
Wie legt wat vast in het CRM?
Welke producten van ZOHO kunnen voor jou een toegevoegde waarde hebben en -misschien net zo belangrijk- welke hebben dat niet.
Welke modules binnen ZOHO CRM zijn interessant voor je bedrijf en welke zijn dat niet.
Is het nodig om op maat gemaakte modules aan te maken of volstaan de standaard modules.
Welke abonnementsvorm is de juiste keuze en het voordeligst.
Welke gegevens, in welke velden zijn handig vast te leggen voor rapportages nu en in de toekomst.