Een flexibel en voordelig alternatief voor een CRM Manager in loondienst.
Waarom een CRM Manager?
Een ervaren CRM Manager bespaart je tijd en ik weet sneller het optimale rendement te behalen uit je klantgegevens en klantcontacten.
CRM is in het algemeen een werkwijze om alle contactmomenten met je klant vast te leggen en te optimaliseren. Je kunt denken aan klachten, telefonische vragen, e-mails, aankopen, contracten, openstaande facturen etc. De klant staat centraal. Om CRM effectief te laten zijn, is het belangrijk dat iedereen binnen de onderneming deze klantgerichte werkwijze aanneemt. Ik help je daarom ook met de acceptatie van het CRM Systeem binnen jouw organisatie, wel zo makkelijk.
Deze klantvriendelijke denk- en werkwijze wordt ondersteund door software uit de cloud. Hierdoor heb je relatief lage hardware kosten en wordt het mogelijk altijd en overal over je gegevens te beschikken. Een CRM Manager dient als brug tussen je CRM-leverancier (ZOHO) en je organisatie.
De voordelen die ik voor je realiseer:
- Verbetering en stroomlijning van de processen rondom klantcontact.
- Verbetering van klantbeheer en serviceverlening.
- Verhoging van efficiency van personeel.
- Meer informatie over uw klantbenadering.
- Meer informatie over je klanten.
- Versnellen van de verkoopcyclus.
(Dit is slechts een kleine greep uit de voordelen).
Waar kan ik je praktisch mee helpen?
- Het voortraject, hoe zet je je eerste stappen in CRM land.
- Het opzetten van een functioneel plan.
- Training van gebruikers en beheerders.
- Het inrichten van modules (tabbladen).
- Het maken van workflow’s (automatische acties).
- Support en technische gebruikers vragen.
- Aanmaken van accounts.
- Aanmaken van gebruikersrechten.
- Opzetten van rapportages en campagnes.
- Koppelingen met andere producten maken.
Wat kost het?
Voor 1 dag in de maand op locatie en 10 uur support reken ik € 1250,00 per maand excl. Btw. Voor extra uren reken ik € 75,00 excl. Btw.