ZOHO heeft 45 miljoen gebruikers wereldwijd. De software voor haar Europese klanten draait op servers in Amsterdam. ZOHO heeft meer dan 45 verschillenden aplicatiaties die naadloos in elkaar overgaan en goed samenwerken. Al deze pakketten hebben een ding gemeen: Ze vergroten je productiviteit, zijn relatief goedkoop in gebruik en altijd en overal beschikbaar via de cloud.
Software is een Ambacht (over ZOHO)
Bij ZOHO is software een passie en een ambacht. ZOHO maakt uitstekende software om oplossingen te bieden aan alledaagse uitdagingen. In het afgelopen decennium is ZOHO uitgegroeid tot een toonaangevende speler in cloud software.
Wanneer je kiest voor ZOHO voor jouw organisatie, krijgt je niet alleen het product. Maar ook een ontwikkelteam dat constant bezig jouw software te verbeteren.
Focus op wat echt belangrijk is
ZOHO investeert in productontwikkeling en klantsupport, in plaats van verkoop en marketing. Dat maakt het mogelijk om de producten van ZOHO technisch hoogwaardig en zeer voordelig aan te bieden. Dit resulteert weer in tevreden klanten en groeicijfers.
Winstgevend en geen externe aandeelhouders
ZOHO is zeer winstgevend en heeft geen externe aandeelhouders, hierdoor kan een onafhankelijke koers worden uitgezet. Met ongeveer 2500 werknemers verspreid over 6 locaties wereldwijd, heeft ZOHO de middelen om te investeren in onderzoek, ontwikkeling en support. De drie belangrijkste pilaren onder het succes van ZOHO.
Filosofie achter het product.
Het bedrijf ZOHO is een geïntegreerd geheel: iedereen werkt aan hetzelfde doel. Een filosofie die ook tot uitdrukking komt in het software aanbod. Het aanbod is zo breed als dat het diep is en net als het bedrijf is het een geïntegreerd geheel en werkt het heel goed samen.
Deze software is niet in een dag gebouwd, alle ervaringen uit de afgelopen 19 jaar zijn er in verwerkt, als een ambacht met precisie en passie.