Voor al mijn oplossingen gebruik ik de software van ZOHO.Voor deze software lever ik de volgende diensten:
Support:
Nederlandstalige support voor snelle antwoorden met een landelijke dekking. Je komt er even niet uit en je wilt snel een oplossing dan is dit de meest snelle route. Meestal kan ik direct je vraag beantwoorden of je probleem oplossen.
Deze dienst is beschikbaar op doordeweekse dagen tijdens kantooruren.
Quickstart:
Direct beginnen met ZOHO CRM. Ik richt het voor je in, je hebt binnen 3 dagen een werkend CRM Systeem, bestaande uit tot wel 3 modules. Bijvoorbeeld: leads, opportunities en klanten. De Quickstart is ideaal voor bedrijven die voor het eerst aan de slag gaan met CRM en willen overstappen naar een gestructureerde aanpak van klantbeheer. Na de Quickstart implementatie heb je een kant en klare basisoplossing waarmee je langere tijd vooruit kunt.
Consultancy en training:
Advies op maat, ontwikkeling en training. Kennisdeling in optima forma. Uurtje factuurtje. De vertaling van de praktijk naar de oplossingen van ZOHO.
Met deze dienst deel ik niet alleen mijn kennis over andere implementatietrajecten, maar kan ik je ook adviseren over technische vraagstukken.
Kortom heb je een uitdaging dan heb ik de oplossing.
CRM Management:
Full service oplossing. Outsource je CRM beheer. Een flexibel en voordelig alternatief voor een CRM Manager in loondienst. Door met mij een management overeenkomst aan te gaan heb je niet de vaste lasten, maar wel de voordelen van een ervaren kracht. Een management overeenkomst wordt afgesloten voor minimaal 3 maanden met een proeftijd van 1 maand.